cartel_mascarilla

Portem les teues màscares a casa

L'Ajuntament de Tous, a causa de l'estat d'alarma decretat, va posar en marxa un servei de lliurament a domicili de fàrmacs, aliments i productes de primera necessitat per a aquelles persones majors o amb problemes de mobilitat.

En aquests moment seguim amb l'estat d'alarma decretat i s'ha acordat la distribució gratuïta de màscares entre majors de 65 anys i altres persones que formen part dels col·lectius de risc davant la pandèmia de COVID-19 mitjançant la presentació de la targeta *SIP en la farmàcia.

Per aquest motiu el Consistori àmplia el servei municipal d'ajuda a domicili, facilitant el lliurament en el domicili de màscares per a les persones més majors o amb problemes de mobilitat, evitant que hagen de desplaçar-se fins a la farmàcia a recollir les seues màscares.

Si requereix d'aquest servei o coneix a algú que tinga dificultats per a desplaçar-se i no dispose de familiars que puguen recollir la seua màscara, cride a l'ajuntament de Tous, al 962449101, de 9 a 14 hores.

Els recordem que l'horari de la farmàcia del Tous és de dilluns a dissabte de 9 a 13 hores i de 17 a 20 hores.

Servei Municipal d'Ajuda a domicili,

Ajuntament de Tous.