logo_certificado_digital

Informació sobre l'expedició de certificats digitals

L'AJUNTAMENT DE TOUS INFORMA:

A tots els ciutadans que desitgen sol·licitar un CERTIFICAT DIGITAL O SIGNATURA ELECTRÒNICA en suport software s'informa que ÚNICAMENT s'expedirà presencialment cada DIMARTS a l'ajuntament.

Per a evitar cues i exposicions innecessàries al COVID-19, l'interessat/a haurà d'enviar un CORREU ELECTRÒNIC a la següent adreça: tous_alc@gva.es

En el correu electrònic haurà de sol·licitar la signatura adjuntant:

- foto del DNI (Anvers i revers).

- telèfon mòbil de contacte.

- correu electrònic personal al qual es vol associar aquest certificat digital (Si no s'especifica aquest posarem el que han utilitzat per a enviar l'e-mail).

Les peticions rebudes els dimarts seran ateses per a dimarts que ve.

Cada dimarts, quan tinguem generat el certificat, contactarem personalment amb l'interessat/a a través del mòbil facilitat. Perquè es persone presencialment en les oficines de l'ajuntament a la signatura del contracte de certificació i lliurament de les claus, amb les seues instruccions perquè es puga generar la signatura en el seu ordinador de sobretaula o portàtil.

Cal recordar que, a causa de l'emergència sanitària, moltes administracions han deixat d'atendre presencialment. Per qual ,és necessari disposar d'aquest certificat per a realitzar tràmits administratius en Internet (Desocupacions, subsidis, etc), a qualsevol hora i sense desplaçaments.

L'ALCALDE-PRESIDENT

CRISTÓBAL GARCÍA SANTAFILOMENA