alcalde-noticia

“Gràcies als veïns i veïnes de Tous”

Ja va passant. Han estat mesos molt complicats, en els quals tots i totes hem hagut de redefinir les nostres vides i adaptar-nos a unes condicions que no oblidarem mai. Portem uns tres mesos d'Estat d'Alarma que han servit (deixeu-me que intenti quedar-me amb el bo) perquè ens adonem que, quan se li demana responsabilitat i compromís a la ciutadania, respon amb el seu millor cara. Passaran els anys i recordarem aquests mesos eterns. Modificarem la nostra memòria i apareixeran imatges que es diluiran. Això sí, tindrem clar que vam respondre. Que ho vam fer bé. I no parlo de l'ajuntament. Si el consistori ha respost a les necessitats dels veïns i veïnes, sereu vosaltres qui ho digueu. Ho hem intentat amb totes les nostres hores d'obstinació, amb tots els nostres coneixements després de molts anys al capdavant de la gestió.

Quan parlo que ho hem fet bé, parlo de vosaltres i vosaltres, dels veïns i les veïnes de Tous, entre els quals m'incloc. Estic orgullós. Sé que ho repeteixo massa vegades, però és cert. Quin gran honor estar al capdavant d'una localitat que compta amb gent tan bona, tan compromesa amb el benestar de tots, tan aplicada quan se li demana que ho deixi tot i se centri en la salut, tant individual com col·lectiva.

Ara ja sembla que ens encaminem cap al final, cap a la qual s'ha volgut nomenar com a Nova Normalitat. Canviaran moltes coses, unes altres tornaran iguals. Introduïm en les nostres vides les màscares, la neteja extrema, una certa distància social… Però tornaran els sopars d'amics, aviat o tarda també les nostres festes i esdeveniments, les nostres competicions esportives, la nostra cultura… Això sí, com a persones crec que hem canviat per sempre.

Tous continua en peus, protegint als més necessitats. En breu s'aixecarà l'Estat d'Alarma i podrem reactivar moltes de les iniciatives econòmiques que ja portem molts anys desenvolupant en el nostre municipi i que ens permeten oferir llocs de treball i protegir als nostres habitants. Perquè estem al vostre servei. Tous continua fort.

Gràcies als veïns i veïnes de Tous. Ja gairebé ho heu aconseguit.

Cristóbal García

Alcalde de Tous